τελευταίο θέμα στο webtv Βάρης - Βούλας - Βουλιαγμένης

You must have the Adobe Flash Player installed to view this player.
Διαφήμιση
Διαφήμιση
14.726 αιτήματα Δημοτών έχουν ικανοποιηθεί έως σήμερα από το Δήμο μέσω του Novoville
ΒΑΡΗ - ΒΟΥΛΑ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ - ΔΕΛΤΙΑ - ΤΥΠΟΥ
Τρίτη, 20 Φεβρουαρίου 2018 11:17
2015_09_novovilleΗ βελτίωση της καθημερινότητας και η άμεση και καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του Δημότη Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης τέθηκε από την ανάληψη
των καθηκόντων της νέας Δημοτικής Αρχής ως πρώτη προτεραιότητα. Τα μέχρι σήμερα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά καθώς 14.726 αιτήματα Δημοτών που αφορούν ζητήματα καθημερινότητας έχουν ήδη ικανοποιηθεί μέσω της εφαρμογής Novoville στα πρώτα δύο χρόνια λειτουργίας της.
Αρωγός στις προσπάθειες της Δημοτικής Αρχής είναι οι νέες τεχνολογίες καθώς ο Δήμος μας αποτελεί έναν από του πρώτους Δήμους στη χώρα που υιοθέτησε την καινοτόμο πλατφόρμα novoville μέσω την οποίας ο Δημότης επικοινωνεί κάθε αίτημα του στις υπηρεσίες του Δήμου άμεσα και γρήγορα από το κινητό του τηλέφωνο. Επιπρόσθετα, η γραμμή του Δημότη «15888» στελεχώθηκε με προσωπικό του Δήμου το οποίο καταγράφει καθημερινά και σε 2 βάρδιες τα αιτήματα που καταφτάνουν τηλεφωνικά στο Δήμο.
Τα καταγεγραμμένα αιτήματα καθημερινότητας είναι 15.652 και από αυτά τα 14.726 (ποσοστό 94%) έχουν ήδη επιλυθεί. Τα συχνότερα αιτήματα αφορούν τον Δημοτικό φωτισμό  ( 4.864) και το πράσινο /αποκομιδή κλαδιών κτλ (4.965) .
Σημειώνεται ότι η επεξεργασία και ανάλυση των δεδομένων που παράγονται καθημερινά έδωσαν τη δυνατότητα στις υπηρεσίες του Δήμου να βελτιστοποιήσουν τον τρόπο λειτουργίας τους εξοικονομώντας πόρους και προσφέροντας καλύτερες υπηρεσίες προς τους Δημότες. Μάλιστα, η ηλεκτρονική καταχώρηση και επεξεργασία των αιτημάτων συντέλεσε στο να «σώσουμε» σχεδόν τρία δέντρα καθώς εξοικονομήθηκαν χιλιάδες φύλλα χαρτιού.
Ο Δήμαρχος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης Γρηγόρης Κωνσταντέλλος δήλωσε σχετικά: «Η βελτίωση της καθημερινότητας των συνδημοτών μας αποτελεί πρώτη προτεραιότητα για την παρούσα Δημοτική Αρχή και τα αποτελέσματα της προσπάθειας μας το αποδεικνύουν περίτρανα. Θέλαμε από την πρώτη μέρα που αναλάβαμε την διοίκηση του τόπου μας να κάνουμε ένα Δήμο φιλικό προς τον Δημότη, ένα Δήμο που ακούει, εξυπηρετεί και αντιδρά άμεσα στα αιτήματα του. Τίποτα από αυτά δεν θα ήταν δυνατό χωρίς την σκληρή δουλειά των εργαζομένων του Δήμου και την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών. Ευχαριστώ όλους τους Δημότες μας που βοήθησαν να κάνουμε το Δήμο μας 15.000 φορές καλύτερο!»
 
...προηγούμενη